Tipa të tjerë intervistimi Shmangni zhargonin
Përdorimi i zhargonit nga ana e psikologut e bënë klientin të ndjehet keq. Vetë ata nganjëherë e përdorin zhargonin për të shmangur ndjenjat e tyre të vërteta. Gjithashtu gjatë intervistës duhet të keni kujdes rreth përcaktimit të emërtimeve diagnostike. Emërtime të tilla rrallë kanë ndonjë vlerë për klientin dhe mund të jenë friksuese dhe konfuzionale.
Përdorni sa të jetë e mundur fjalët e klientit më tepër se të tuajat.
Kjo është veçanërisht e rëndësishme kur trajtohen problemet seksuale. Njerëzit i prshkruajnë përvojat e tyre seksuale me një gjuhë pafundësisht të ndryshme. Principi i përdorimit të terminologjisë së klientit ka vlerë për të gjithë subjektet, por veçantërisht për çështje rreth të cilave clienti është shumë i ndjeshëm.
Shmangni pyetjet që fillojnë me “Pse?”
Në përgjithësi knuk e dinë “Pse-në?” dhe bërja e pyetjes nënkupton se ju prismi që ata t’ju japin një lloj shpjegimi. Gjatë intervistës dhe seancave pasuese, me ndihmën tuaj klientët do të zbulojnë më shumë mbi origjinën e problemeve të tyre. Kur ju përpiqeni të pyesni “pse?”, perifrazojeni atë në atë mënyrë që ajo të evokoj një përgjigje të detajuar.
Identifikoni mendimet kundrejt ndjenjave
Shumica e njerëzve për të ngjyrosur tablonë e jetës së tyre, gjatë intervistës përdorin një përzierje të ideve dhe emocioneve. Megjithatë disa prej tyre i kontrollojnë shumë emocionet dhe flasin vetëm për idetë, që do të thotë se ata përpiqen të intelektualizojnë për të mbrojtur veten nga ndjenjat e pakëndshme.
Subjekteve të ndjeshme duhet t’ju afroheni me takt, por jo t’ju shmangeni. Pas refuzimit fillestar klienti, mundë të diskutoj materialin e vështirë ose shqetësues, nëse ju e perifrazoni pyetjen ose i ktheheni këti subjekti më vonë.
Vlerësoni fuqitë e klientit
Njerëzit kërkojnë ndihmë psikologjike pasi kanë probleme dhe shpesh fshehin tiparet positive të personalitetit dhe arritjet e tyre. Nëse dëgjoni për fuqitë e tyre dhe stregoni interesim për to, ju u lini klientëve të kuptojnë se kërkoni të realizoni një pamje të peshuar të situatës së tyre.
Tregoni kujdes në përdorimin e humorit
Humori mund të jetë një mjet i rëndësishëm për krijimin e aleancës me kliemtin, por duhet të stregoni kujdes pasi mund të jetë “rrezik zjarri”. Klienti mund të bëjë humor mbrojtës për të shmangur ndjenjat e pakëndshme ose t’ju bëjë të buzëqeshni. Përdorimi i humorit nga ana juaj mund të keqkuptohet si i çuditshëm. Gjithë çelësi është të kuptoni se çfarë ndjen clienti dhe kur nuk jeni i sigurtë për këto ndjenja duhet të pyesni.
Informoni për kohëzgjatjen e intervistës
Ndërsa është me rëndësi që klienti të lejohet të tregoj historinë e tij ashtu siç dëshiron, koha që ju duhet juve për të kryer vlersimin zakonisht është e kufizuar. Kështu nuk duhet të hezitoni ta drejtoni klientin në çështjet më të rëndësishme nëse ata nuk përqëndrohen ose përsërisin veten. Informoni për kohën në mënyrë që të keni mundësi në fund të intervistës të pyesni për çështje që janë lënë pas dore, ose që kanë nevojë të eksplorohen më shumë.
Shmangni garancitë e parakohshme
Risigurimi i parakohshëm mund t’i shtojë ankth klientit duke i lënë përshtypjen se ju keni arritur në një konkluzion pa bërë një vlersim të gjithanshëm, ose jeni duke i thënë atë që ju mendoni se do të dëshironte të dëgjonte klienti.
Përshtatjuni asaj që ndodh në dhomë
Nëse clienti flet në mënyrë inkoherente ose manifeston gjallërisht haluçinacione në dhomën e vizitës, ka shumë mundësi të lehtësoheni të dy, pot ë jetë se ju e granoni shqetësimin e klientit dhe përpiqeni të sqaroni atë që nuk kuptoni. Edhe klientët më të disorganizuar shpesh e kuptojnë kur sillen pa kuptim. Nëse ju nuk e kuptoni, pranojeni atë.
Ndërtoni kufij ndaj sjelljeve të papërshtatshme
Ndonëse qëllimi juaj gjatë vizitës është njohja, ndodh që duhet ta ndërprisni arë që bën klienti. Këtu përfshihen kërcënimet, refuzimi për tu largura nga dhoma e vizitës, sjellja e padenjë etj. Kurrë nuk duhet të vazhdoni një intervistë kur e ndjeni se ju apo klienti juaj mund të dëmtohet fizikisht. Nëse sjellja e klientit nuk dominohet mos hezitoni të ndërprisni gjithçka dhe të kërkoni ndihmë.